ajajaj

ajaja
idag är det högläge för mitt högerben
min tåå och jag var på Operation röd igår
mååååånga timmar, det var inte kul
kan jag säga ...spruträdd och gillar inte sjukhus
gjorde så att jag spände mig så jag höll få kramp i benet
darrade i hela kroppen så jag låg och frös
lipade som ett barn, när narkosläkaren gav den ena av fem bedövnings sprutorna tog i en nerv....fyyyy sataaaan i gatan vad ont det gjorde! jag skrek och ryckte undan foten..det kändes som jag fick ett knivhugg / elstöt lixom rakt in under foten ...ajajaj...jag lovar det gjorde ondare ÄN att föda fram ett barn!
ingreppet inne i operationsalen tog väll inte så lång tid men
Om ni någonsin har fått en spruta i en nerv vet.........
Bytte om till operationkläder innan, + lite tabletter
mössa i operations rummet..
jag tänkte my goood, så här mkt ståhej för en liten tå jäkel !

.....fortsättning följer
har tid för omläggning 10.00 såå måste yalle yaalla....käre bror + freja kommer...+ pappa ska köra mig
bästa family!! som har ställt upp desssa dagar!!

LOVE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0