Busfröet

mitt lilla busfrö Leon ska börja skolas in på dagis denna vecka weeee på jusst med det passande namnet Busfröet jag är sååååå glad att det fanns plats på det nyöppnade, privata dagiset.....
dom har renoverat upp ett gammalt fint hus, på undervåningen håller dom till, mysigt och hemtrevligt...."hemmalagad mat"....
Igår var vi där på Öppet Hus!
Trevlig personal
Härlig lummig trädgård att leka och springa en massa
Det känns tryggt himlaaaaa glad, att det fanns plats



Peace Ha en bra Monday ...nu blir det mer kaffe...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0