earlyyyy

Ena dagen får man väcka dom små liven
vill knappt vakna
Andra dagen vaknar Alla vid halv sju snåret
Soooooom idag!!
så nu är ju Leon gaaanska bra trött när vi strax ska iväg till dagis...tror nästan att han somnar av mitt knappandet när jag skriver här....sitter i mitt knä m Laban och nappen halvt ut hängande....Men det bliiir iiinget sovandes för hans del!!!
Tindra har cyklat iväg till skolan!!
Friiiiday today!!!
idag kommer vännen E på besök.....Treeeevligt!!
häromdagen kom vännen H med bebis på besök, så liten och så söt, den lille half-english-boy:en :-)))

Ha en uuunderbart härligt regnig Friday!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0