finland

här kommer en härlig bild på mina två av tre älskade barn-kids-mtoto
vi bodde första natten i Finland på en bondgård, bed and breakfast ... det vart HELT jäkla underbart fridfullt,, skulle kunna bosätta mig där några veckor....elr varför inte starta ett själv!! barnen älskade det, sprang en häst lös, en gris lös, massa får....men dom var ju i inhängnande, man bodde i äldre hus ahh helt Underbart!!!
Detta var då i Naantali
Love dis Picture på mina gull-ungar!!













Jag utanför vårt hus vi bodde i ....UNDERBAAAART!!! ...men myggen i Finland är mycket större än i Sweden, så innan vi skulle sova så hade pappa A myggjakt från sängen!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0