frukt

har laddat med en massa frukt här hemma idag det har faktiskt inte vart så mkt frukt flugor iår, inte här hemma iaf

snyggt och gott att ha en massa framme, så man kan gå och ta ofta istället för en massa onyttigt kan tro att det är därför jag har haft så ont i magen igår och idag...men det är nån konstig smärta, vet ej vad...hmm




nu ska vi hoppa i sängen vi är helt slut,barnen sover finally för nån timma sen, Leon har svårt att somna om kvällarna, men det har nog nu blivit bättre sen vi bytte välling....fast han iofs vaknade och vart hungrig inatt ..hmm..så fick pappa A gå ner och fixa välling :-)

gd natt lala salama gd nitieeeeee






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0