hothothooooot

varmt varmt exotisk hetta idag
kan man lugnt säga
ojj har vart dålig på att skriva på ett par dagar
fullt upp kan man luuuuugnt säga nu med alla tre barnen själv
sambo ska vara borta nästa vecka ååååååååxå :-(((
men det är bara att bita ihop haha

imorgon början skolan för Tindra
men det blir tandläkaren på morgonen först för henne
jag har ju heeeeela tiden vart inställd på attt skolan börjar på Onsdag, hmmm suck,,,blev lite fel i mitt huvud och försök till lite planering i vardagen :-)))
hoppas er helg vart goodie goodieeee

igår var jag o.syrran på Ikea och fick lite insperation OCH bara lite köp...inget onödigt som alltid sambo säger!!
men halllåååå jag köper Aldrig nått onödigt haha vad tror han?!

gdnattissssszzzzz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0