Ikea

var ju lite spontant på ikea häromdagen med syrran!!
Massa insperation...inspiration ehh hur stavas det nu igen haha
INTE sååå jättesvårt att tacka nej när det kommer ett sms

---Ikea??

jajemen!!
det blir alltid lite smått och gott pyssel och fint med sig hem, well kunde ju blivit mer, eftersom jag har lite halvt köpstop, så blev det inte så mycket som det KUNDE ha blivit.





meeeer galgar, försöker varaa duktig i garderoben och hänga mycket kläder +++ att galgarna är likadana.....gillar Inte fula plastgalgar....
...de fina vita krukorna de större att sätta blommor i i köket.....de små är till Tindra´s rum att ha pennor och kritor i NICE!!!
De vita A4 ramar går det alltid åt :-)) till Tindra´s kändis samling+autografer
Blockljusen lite modell mindre perfekt att sätta i glas lyktor jag samlar på mig, och bunkrar upp till höst yeyyy

PEACE!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0