surt

idag måndag kan man verkligen säga I HATE MONDAYS uttrycket!! Har verkligen inte vart min dag idag! *vaknade 30minuter innan jag skulle va på BVC med Lovisa hon skulle vaccineras men eftersom hon fortafarande vart förskyld och hosta, blev det inget när jag kom dit, bara väga och mäta! Hon ligger så bra på sin kurva som det så fint heter. 6.4 väger hon nästan! ....min lill-stora prinsessa *när jag kommer till syrrans jobb, (jobbar med blommor) råkar jag köra över en blomkruka.... hmmm Great!!! Som syrran och chefen såg....upsss...klantiga miiii men dom bara skrattade *när jag sen på e.m sitter i lugn och ro och äter när barnen sover ....tuggar jag i mig en köttbit *knak* *isar som f** Jag har bitit av en bit på en tand, hål rakt in från sidan Isar och isar.....ska fylla på min mobil så jag kan ringa till sambo och lipa lite.....spärrar Internetdosan, så jag inte kan logga in......får ringa syrran som får ringa han ,,,,så han ringer upp!! wat a messs säger jag ringer tandläkaren,,,,,,dom har jäääääättemkt att göra, men eftersom jag har världens bästa...så fick jag komma dit,fast han hade stängt.... , han satte igen det lite provisoriskt så länge...sen gör han det riktigt i November! TACK TANDLÄKARE ANKARBLOM!! SÅ HOPPAS NI HAFT EN MYCKET BÄTTRE DAG ÄN MIG IDAG!! BLESS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0