tröööööött

har vart vaken sen typ halv fyra i morse
eller rättare sagt Leon har ej kunnat somna om när han vaknade,
han har legat och tetats med lovisa när hon käkat....och när hon börjar gråta, tycker han det är jäääättekul och skrattar...och jag tycker det är less fun!!! suck....hehe

nu är det kaffe
men nu måste jag åka till läkarstationen och lägga om min tå... omsvepet hade åkt av inatt, så jag svepte om lite nytt
fy tusan vad äckligt stort sår...blääää... första ggr jag såg det!!
Är mäktigt imponerad av min duktigare läkare som bara fixar sånt super bra!! och att dom pallar göra....huuuhhhh

näheee..nu vill jag ej komma för sent
gotta gooooo
shooooo pussss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0