back back tillbax!!!

....puhhh det var en lång pause här .....så A nu är jag nog på g igen :-).
Vi är färdigflyttade...på plats..men långt ifrån upp-packade tycker jag...ska ju hinnas med det vardagliga...skola...dagis....laga mat...köra hit och dit.....elr ja på tal om laga mat...så kör vi allt i ugn elr hämtemat, för till Inductions hällen tar ej våra grytor elr stekpannor...suck...måste
köpa alla nya!! Letar fortfarande efter elvispen ialla lådor....hmmm... ksn inte baka nått gottis....be back later!!


shiooooo...snart kommer pappa förbi! Stort Tack till min pappa som

vi bodde hos under två veckor det diffade på under flytten....har ej haft internet...därför dåligt uppdatering! har köpt ny mobil åxå så härifrån kan jag blogga!!! Very Gooood


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0