Snö and lost

ojojoj OJ vad mycket snö det kommit
pofff så lev det vinter
härliga vinter landskap..som är finast innefrån :-)
...nu har vi alla fem bott hos min pappa lite över en vecka, det diffade så tills överlåtelsen av vårt hus...OCH IMORGON IS THE DAY
banken och nycklar....and after direkt till huset och kolla läget! Vi har ju alla våra saker där inne.
På kvällen är det julfest med Tindras klass.
....det har vart så lugnt och skönt utan internet och mobil, för den har ju lagt av..funkar nån gång ibland, men det blir till att köpa en ny....hmmm vad har hänt mer?! vilken dag som helst ska jag bli faster igen......weehooooo.....Lovisa har börjat få en tand och tagit sitt första krypsteg....nu är det zzzzzzzzov tid!!!


Kommentarer
Annalena

Åh, vad roligt! I morgon är det alltså dags att flytta in i ert fina hus =)...härligt!
Kram kram

2012-12-10 @ 21:45:24
alicia

du borde bli bättre på att uppdatera din blogg :)<3

2012-12-18 @ 14:29:01
URL: http://liiciadoll.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0