hallon

krämig yougurt med nyskördade hallon från min pappas trädgård och sen kaffe till vilken härlig start på en Onsdag!!
iofs ville jag inte vakna idag..för jag drömde att vi satt i kyrkan och väntade på att Ziggy Marley skulle uppträda, men då VAAAKNADE jag istället, det var ju lite trist måste jag säga!
+++att jag hade glömt minneskortet !!

Undrar vad man ska hitta på idag...blir nog lite röj på vår baksida/altan, eftersom det inte är tak på blir det nerblåst massa skräp från träden uscchhaaa
Till helgen får vi nog ta och olja in den så den blir lite skön att gå på åxå!!
Ha en bra onsdag
PEACE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0