holidayy

...nu återstår 38 mil kvar hem
från våra snart 200 mil körda på semestern :-))
 
började.....
Mönsterås
Stockholm
Kapellskär
...båt till Nådendal / Naantali som det heter på Finska :-)
Vaasa
...båt till Umeå
Ljusdal
Stockholm
....and soon finally home sweet home
 
Stannade och sov på varje stad som är nämnda upptill
det var en helt underbart härlig resa,
memory for life
bilder kommer.....
 
om man säger så här....trodde faktiskt inte att Sverige var såååå fiiint sååå långt upp
Vilket landskap!!!
Nu ska vi packa iordning det sista så rullar vi hemmåt!!
Peace!!!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0