jahoooopp

cant sleep its so tropic warm here upstairs in our house... ...fönstret kan vi iiinte ha öppet för Sambo blir förskyld av minsta lilla vindpusst typ boooring jag är tvärtom...vill ha svalt!! ligger och tänker på lite projekt och pyssel och massa annat..no tired at all. ..har lite ideer vad jag vill göra..men är verkligen uuuurkass på att rita / skissa ner. Har köpt hem nu i sommras en kap o.girsåg till vårt hem, alltid bra att ha!! Den kommer att komma till användning av det jag vill göra :-)) ...nu ska vi köpa hem en egen borr maskin... man vill ju lixom ha lite egna verktyg, lånar ju alltid av pappa te.x annars...elr ja han hjälper till oss att borra då med förstås :-) Bästa snickar-far!! Han ska få hjälpa mig att rita / skissa ner det jag vill göra / ha gjort härnäst :-)) wehhooo nähee nu ska jag lägga över Lovisa i sin egen säng här brevid...så jag kan mysa ner mig brevid min darling!! nattiizzzz out there!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0