lyxigt..

..hihi tycker jag iaf!! Har köpt oss en skrivare / scanner / kopiator Har även köpt fina fotopapper så jag kan skriva ut kort när jag vill hur jag vill yeyyyy ...kände att man faktiskt nästan behöver en nu för tiden , annars är det en sån klumpig 90tals klump som var i vägen!1 Men iiinte nu hahah ++man kan skriva ut lite roliga bakgrunder och pyssla lite med har fått lite insiration av min vän Anna bl.a Ska bara hitta lite tid! Här under är en fin bild på Tindra och Lisa Miskovsky som vi träffade när vi var uppe i Umeå förra veckan, skrev ut i A4 och ramade in ++ autografen, Tindra kommer bli så glad när hon får se den på sitt rum!! ...ska nog skriva ut en på hennes favorit Jonas / Trofast :-)) Så har hon en bra början på en kändis samling!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0