mmmm

mmmmmio
himla massa fint
har nooog sagt det en elr två ggr innan
villll ha nyy soffa!! men det får väntas...
den som väntar på nått gott....
jahaa ikväll var en sån kväll som alla andra nästan...att ikvälll ska vi lägga oss tidigt!!! men det blev det inte ikväll heller!!

hoppas Leon sover inatt dem lille stackarn
Lovisa ligger o.tuttar...gull unge
Tindra saknar jag.....

undrar en sak, vart hängde / slängde upp mina öronhänge förr
innan den mycket braiga saken jag hänger upp dom nu på..
..dagens Ilands problem....men det fotar jag imorgon..så får ni se

för nu blir det lite fanta,,,väääldigt nyttigt!!!
måste byta kolsyretub....kolsyrende beroende som jag är!!!

kysss och gonattis!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0