ragga muffin

Kom ju på att jag looovade sambo att göra stooora muffin tills han kom hem... så det blev till att göra dom lite snabbt :-)
har ett bra lätt recept för 8 stora...
...++ett måste...tycker jag att ha en stor form med plats för 6muffins bakformar,
då blir dom så där stora höga som det finns på fiken!!
sen får man sätta in resterande 2 efter!
goda ägg från pappas höns,dom värper för fullt så vi får ofta ett gäng ägg när pappa kommer förbi! yammieee
gula och fylliga!!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0