såååå

vaaaar det sista beställningen
en flaska välling
och en flaska vatten
sleep well
lala salama
god natt

....hoooopppas det inte regnar imorgon
ska ju stå på loppis
...well annars kanske blir ikea istället
elr emmaus..var ju lääääänge sen
har ju köpstopp...haha...men är riktigt sugen på loppis...hmmm
annars kanske det blir auktion
syrran sa att för några veckor sen..gick det två fönsterbord för 30:-......ahhh 30 ynka spänn...och hon budar inte!!! HALLÅååå!!
i love them fönsterbord!! Lättplacerade och fina...att måla vita som jag gjort med dom jag har :-))
well welll......najtiiii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0