semester

sambo jobbar nästa vecka åxå
sen ska vi iväg och ha en härlig semster vecka
one way...är bokad och betald
 
nu ligger han här brevid mig och snarkar
jag är superglad att inte JAG somnade i soffan, som jag annars brukar
Men jag tittar på inrednings bloggar och drömmer mig bort
 
har vart en sväng i syrrans nya hus
i veckan vart jag även i brorsans nya projekt-hus
....lätt avunds sjuk på dom fooooortfarande!!!
Vill ha ett eget hus att renovera....i sakta men säker takt!
så där underbart som man vill ha....eller VI vill ha
har ingen energi i detta hus / bostadsrätts länga jusst nu....
,,,,ser ut som tajkon-familj som bor här
hahaha  närååå sååå illa e det ikke
 
men nu ska jag nog väcka honom så vi får zzzzovaaa zzzzovmorgon imorrn!!
 
sleeeep well
lala salama
god natt sweeeeden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0