shit pommfritt

Ska det vara osäkert att gå på konsert nu för tiden....
inte nog för att det är massa onödigt Löjligt fotbolls bråk... det tycker jag är för Jä***** rent ut sagt....

Men ska man inte kunna gå på en helt vanlig musik uppträdande utan att bli knivhuggen!!!
Läser detta i Aftonbladet :

///////////-----------Nio personer knivhöggs i lördags under en konsert med Swedish House Mafia i Dublin.

Två män dog av utmattning samt en av en trolig överdos.

En personer skadades allvarligt.


Dödlig tumult utbröt på en gala på Phoenix Park i Dublin i lördagskväll.

Mitt under konserten med den svenska dj-gruppen Swedish House Mafia som huvudnummer knivhöggs nio personer i publiken, enligt BBC.-----------//////////////
 
 
Jag har vart på festivaler...stora uppträdande/ artister......
har trängts med massa folk i hetta...dåligt med vatten...svettigt....folk blir ju helt crazy.....bott i tält  på festivalerna...smutsigt....och detta var måånga år sen..man såg ju inget bråk över huuuvudtaget...
pengar...kläder...dricka..låg helt utspritt i tältet..sakerna fanns ju alltid kvar (förutom en gång som vi hade "inbrott")   men det finns ju rötägg överallt både då som nu och för alltid! Tyvärlischhhhh
så himla tråkigt när det är knivar och vapen  inblandat!!


Helt sjukt!!!!

Ska nog låsa in mig nu när jag ska diska
Peace!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0