trofast...

 
....den blonda lilla killen till yrväder som drack litervis med oboy
...breakdancade...
har kämpat sig upp till en list-singel som spelas, smyges ut på radion i hela Sweden
igår var det första gången jag såg honom uppträda live
jag måste säga att jag som kännt han / vetat vem han e ända sen vi var små
..bästa vän med hans kusin
jag är mäktigt imponerad
stolt
Hoppas och tror att han kommer bli nått stort..
...med underbara stolta föräldrar+syrra
--BLESS--
 
 
p.s....min dotter blev lite lessen i ögat när autografen försvann i duschen ikväll
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0