Midsommar!!

Så nu vart denna midsommar helgen över, har vart bra..men som vanligt lite halv tråååkigt med regn, som det så lagom kommer alltid till midsommar :-))
Min sambos mamma, syrra+hennes två barn kom ner i torsdags för att fira lite midsommar med oss....ochså är dom på bussen hem nu till Stockholm.
Skulle över till Öland en sväng, men brist på en bil för lite blev det inte som planerat, syyndis !
fr.om nästa vecka har vi en bil till ,,men det hjälpte ju inte nu denna helgen.
har grillat en massa.
Den här sommaren blir farlig...blir nog svårt att gå ner haha
men det är väll de goda såserna man ska undvika, tyyyp bland annat...å all god fika!!
Får se när vi kommer upp till Stockholm i sommar, är gaanska Stockholms sugen :-)
Har ej vart uppe sen i Jul / Nyår.

sunday sunday
härlig jordgubbs sommar bild tagen av mig själv
Mpenzi   ++  Mamma
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0