MIO

igår var vi ute och söndags gled på vägarna, skönt att bara åka omkring
körde genom Pataholm.... ryssbylund...fiiiiina hus var det.... sen blev det Kalmar stad.....sen över till Öland...och så åt vi där!
Man kan ju luuugnt säga att det var köer på bron mot Kalmar hållet!
Men det gick ju faktiskt ganska snabbt ändån....
...Var en sväng på MIO möbler!! hello vad mycket fint det fanns.... man ville lixom möblera upp ett helt hem typ....
....en annan bra sak är.....att......jag får heeelt själv välja färg , för vi hade tänkt att måla om vårt sovrum....
...men jga fick inte välja HELT vitt bara.......undra omm äggskals vit.....elr Stockholmvit räknas att jag får välja......!?
Hmmm...det är frågan!
ojjj nu vaknade Leon....gotta goo
ha en Underbar Måndag!!
PEACE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0