shoohooo...

.......brukar inte klaga...men nu gör jag det :-))
tycker inte om det där plockandet hela tiden...
..tänk om man bara kunde göra allt man tyckte va kul en HEL dag
typ pyssla...måla...sy lite,inte för jag är bra på det, men ändån :-) shoppa, fika...utan att bli störd bara allt på en dag hahah
inte för jag ångrar nått, är tacksam att jag fått tre friska härliga livliga roliga barn!!!! Är ochså mycket tacksam att jag har en sambo som har stort tålamod och ett bra jobb att åka till varje dag!!

nääheee..nu blir det kaffe igen, i brist på annat haha...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0