slutar ettan

händelserik fredag
min lillasyrra+kille har blivit husägare
stooooooort grattis till dom,och lycka till!!
Var en sväng och kollade i det idag, kan bli såå fint!
min brorsa har åxå blivit husägare till hus nummer2 :-)
har köpt ett hus med en kompis, som dom ska renovera,och hyra ut en lägenhet!!
och jag ska få hjälpa till att måååååååla :-))))
i hope they ment it anyway :-))
äldre fint hus visst, hoppas jag får se det imorgon, Tindra min lilla älskling har sett det idag, när hon kom hem så sa hon --MAMMA, vet du vad huset hade stoooora fina vita fönster, som du säkert vill ha!! min lilla gull unge det
Brorsan sa att det fanns ett väggfast / ålats byggt skafferi, jag skulle få måla!!
majjjjj gaaad!!  vill ha vill ha!!
Min / vår stora syrra är här å hälsar på, med sina 2 barn!!
yiihhaaaaa
Vi har även köpt en bil till som vi hämtade igår, well det var mest sambo som ville ha en till...mig kvittar det...gillar den jag har nu...
Imorgon hoppas jag på en liten loppisrunda om det är uppehåll iofs.
 
.....säger bara vill me ha ett huuuus, e bara sååå grymt avis, villl jag verkligen erkänna!
Tänk att bara få ta ner en vägg för det är ens eget hus...göra som man vill....tänk att bara få göra ett platsbyggt stort vitrin-skåp av gamla fönster...kan man inte göra på dom här jäkla tunna  gipsväggarna!!!
Time will tell.....


Lite fina bilder på min älskade dotter Tindra , på skolavslutningen
Tänk att hon börjar tvåan i Augusti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0