stresss

bläää känner mig stressad idag....
...innan 11.00 idag har jag bakat en kladdkaka ala´min speciella...garnerat den då, lagt ihop en tårta...har tvättat massa maskiner tvätt... har vikt tvätt....börjat packa....ammat....Leon i säng sovit sin dags tupplur....ammat...Lovisa snäll och sover hon åxå :-) duschat gjort iordning mig själv...thank god....känner mig som en mys-byx-gå-hemma-morsa...men det gör absolut inget!
Har lärt mig av min syrra, om man duschar o.fixar sig direkt på morgonen ...så känns det mkt bättre hela dagen!!
Å vet ni....det är ju verkligen så!!

PÅ jobb gör jag alltid en "göra" lista ....
....så är det hemma åxå
papper hit och dit att skicka
ringa .....
..puhh...ibland blir det bara liiite fööör mkt
som igår!!!
...men nu måste jag upp med båda barnen, iväg och möta upp Tindra i skolan
slutar ettan idag!! avslutningen är ikväll
så blir det go´fika här efteråt, hoppas det bli fiiint väder så vi kan sitta ute på altanen!!!
kram ha en bra dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0