Zzzzova

iiinte såå lätt att somna när man har en liten söt go å glad tjej brevid mig, hon ligger o.skrattar o."pratar"
tog med mig lapyopen upp i sängen då jag ej är riktigt trött o.kan sova
Tindra har en komps som sover över så Leon ville iiinte somna så jätte tidigt han heller, han den lille tjej tjusaren vill ju hellre hänga med gurlsen :-))
till sist slockande han i sin säng med en flaska välling som han då brukar.

Såg en väldigt spännande otäck film igår kväll!!!
Adrift eller Open water 2 heter den åxå


se den!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0