fridayyyy

AGAIIIIINNNNNN
BÅDE VILL OCH INTE VILL att tiden just nu ska gå fort.
Idag blev det kalmar en sväng bara Lovisa och jag
på viktiga saker, men hann med en sväng på stan som jag hade längtat att gå inne i stan!! Lagerhouse(stavning!?) var jag en sväng på,åhhh vad masssa fint dom har...men jag höll på köpstoppet...där iaallafal hihi. Åkte till mio och spanade på soffan vi beställt...längtar lääängtar...kommer lagom till mitten av Dec.
Blev en runda på cubus+kappahl köpte lite nya kläder till Tindra så hon kunde ha på discot som hon var på ikväll. min lilla stooora tösa tjej!!! gick där i min ensamhet och tänke efter..hmm..när köpte jag kläder till mig själv....sambo tycker jag kan köpa mig lite nya kläder..för det var ju trots allt very veryy veryy länge sen...men vad ska man köpa, gick inne på cubus...det var kort det var slimmat, det var korta paljett shorts....ehh...skulle inte tro det idagsläget haha ..på kappahl är det mkt fint av det lillla jag såg ...tycker det är så snyggt med längre vita blusar...eller tunikor...men jag skulle ju fytusan känna mig som en uppstånden Jesus i dom......hmmmm....
ahhh jag vet inte vad jag ska ha på mig.......har nog världens tråkigaste garderob med kläder ....ser ju ut som man ska gå på begravning varje dag... så depp!!!!
welll welllll.....
...gdnatt from miss naked!!!
fin present till sambo på födelsedagen, från min bror+sambo+barn
fin kruka med vit fin amaryllis i + det bästa fina
budskapet ,sååå passande nu!!
TACK TACK


Kommentarer
Annalena

Haha, du får mig att skratta! En uppstånden Jesus...hehe...vad du är rolig =)!
Jättefin present & väldigt passande...
Ha en fin dag! Kram

Svar: hahha det känns bra!!!snäll du ee...men det är såå sant...där gick man i affären och luffsade kändes det som, som man aldrig hade vart i en affär, helt sjukt hahha!!!
Kram på dej!! ha en bra söndag!!
missmduma.blogg.se

2012-11-17 @ 11:52:03
sista

haha du är för rolig!! du är alltid fin <3
kram från oxhagsvägen

Svar: hehe tackdetsamma syster yster!!!ja tänk..skulle vara ganska kul att gå runt varje dag och se ut som man skulle uppträda i Xfactor varje dag.... :-))
kramkram!!
missmduma.blogg.se

2012-11-17 @ 15:34:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0