fynd

idag har jag och en vän A-L vart på en liten Loppis runda och fyndat lite :-)) kunde ju ha köpt en del till, men jag höll i pengarna, så det blev bara lite!! mindre att packa ner nu vid flytten hahha
Får fynda och köpa till nya huset sen, typ nått sånt haha
Vi hittade/ stod och tittade på ett stooort gammalt skåp, när vi öppnade det så såg A-L att det var ett stort vägghängt POSTEN sorterings skåp elr vad man ska säga.....iktigt Nice vart det....strax efter så kom det en man som sa att han redan köpt det....han stod där och vart riiktigt tuff för det grrrrrrrrrr...han sa att han köper in , och säljer det vidare, så han kunde nog få ett X antal tusen för det!! måste in och kolla på den hemsidan sen....grrrrr......175:- kostade skåpet, det hade vart riktigt snygg till förvaring typ ute i min snickarbod...för in i huset tror jag icke jag hade fått ta in den haha !!
såå det gäller att vara snabb på vissa saker alltså!!!
*gäsp* trööööötttttiiiizzzzzzzz
imorgon blir det "projekt-rensa-förråd" hmmm hoppas EJ PÅ REGN!!!
imorrn redaan torsdag puhhhhhh
idag har dagen även bjudit på ännu ett känslosamt möte...tar på krafterna...det.....
nattiiizzzz...Congrats Obama!!!


Kommentarer
Annalena

Ja, det var riktigt synd att mannen hann före =( för skåpet var jättehäftigt...
Mitt glasfat blev en fin tvålkopp på badkarskanten =)...Åker gärna på loppisrunda snart igen! Kram kram

Svar: verkligen synd!! har du vart innpå dendära bukowskiisidan han pratde om?!åhhh måste blivit jättefint,där på badkars kanten..önskar jag åxå kunde ha det haha, när barnen blir stora :-)))
yapp hoppas det blir en loppisrunda snart, Du fyndade ju en massa fint, en njutning för själen!! :-))
Kram på dejjj
missmduma.blogg.se

2012-11-12 @ 21:39:05
Annalena

Hej hej...nej har inte kollat in Bukowskiis, men har varit inne där någon gång...men oftast så dyrt ju =(...vi hörde ju hur mycket han skulle lägga på för post-skåpet...
Ja, det är så roligt att fynda...Jag har varit på Kupan ett par ggr och gjort några små fynd & idag har jag hunnit med en sväng till kommunens loppis, upplever dock att de har blivit dyrare på en hel del grejor...såå synd. Men jag köpte mig faktiskt två kökshanddukar i linne & några små vita spetsdukar som jag ska klippa ut blommorna i & hänga i en minigran...Ha det så bra med dina lådor & ditt plockande. Har du tid för en fika någon dag, hör av dig! Kram kram

Svar: hej hej vännen..ahh vi får ta och kolla in den sidan,måste nog göra det nu strax efter här hihi. nyyyfiken! jaa..tänk det var ju flera tuuuusen....och verkligen billigt i inköp för honom grrrrr, alla är vi överlevare på något sätt :-)) Och sen hörde jag dom sa att dom skulle åka till FÖRRÅDET hallååå skönr att höra att folk har kanske mer saker än nån annan hahah!!japp blir nog en loppis runda första veckan i Dec va :-)...som jag sa på telefon :-) när allt har lagt sig,...men det är inte långt kvar!!
Kram kram på dejjj
hoppas det blev fint i de små granarna :-))
missmduma.blogg.se

2012-11-15 @ 11:07:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0