jahhoppp

...för 5år sen en lördagskväll skulle jag troligtvis var ute på roligheter med syrran J + kusin vitamin N...lite spontanfester lite här och var på byn hehe!
men istället en härlig kväll som denna mitt i flytt stöket rullas det köttbullar i ljudet av tre wildkids och då var klockan 22...
...med tovigt hår och myskläder!!
Sambo matar iofs Lovisa med lite ersättning!!
I will say that´s life...full of lives!
Men den här flytt perioden är tuff, riiktigt tuff!!
Men idag var vi i huset en sväng och snackade maskiner med de vi köper av.....
....och jag är inlove with the house!!
Tänk att vi i sommar kommer köra med den dära åker gräsklippan med gula flames på....att jag kommer stå och måla...borra...och dona i snickarboden......sola ?! äta ute så härligt på den stora altanen.....ahhh vad säger man, its like a dream come true!
Överväger flyttstäd .hmmm...we´ll see!!
...dax att sova!?
lite skönt med egen tid. för sovtider på kvällarna denna
helgen har iiinte vart bra!! blivit sent.....
...no no good!!
gdnatt
lala salama
gdnitiee


Kommentarer
Annalena

Det är klart ni ska unna er att köpa flyttstädning! Tänk så skönt att slippa städandet...(det gjorde vi när vi flyttade från vårt hus...såå skönt)! Det räcker med allt slit som flytten innebär...men du belöningen kommer snart...när ni får tillträde till ert älskade hus =)...Ha det så bra! Kram

2012-11-18 @ 16:59:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0