jahopppp

hopppp i säng!!
konstigt det kan svänga men ikväll är jag pigg...men men klockan är strax tolv...ehhh...så det blir hopp upp i säng och sliter med sambo!
Har kört flyttlass nummer 2 och 3 till min kära syrra + sambo, det känns så bra att kört iväg en massa!!
Nu är det operation förrådet tills Lördag. men problemet är att jag har nog ej så mkt att slänga där ute.....darling tycker vi elr jag har såå mycket saker....jag skyller på för små förvarings utrymmen!!
Snart har jag/vi en stor länga med förvarings möjligheter...ahhhhh längtar....över hela längan är det ett stoooooort loft!!!
Tänk att kunna ha en egen snickarbod, man kan ha alla saker man ska måla samlade på ett ställe, alla penslar, slip papper...vertyg...målarfärg samlade PÅ ETT STÄLLE!! längtar ihjäl mig till våren redan!! Men först underbara Julen och min födelsedag!! LOVELY 33
nÄHEEEE NU TIME TO SLEEP
imorrn bär det av på loppis runda med A-L
wehoo det ska bli kul!!



...bjuder på en liten bild sen jag var liten,som min kusins fru la upp idag på fejjan....ett och ett halvt år var jag då...jag längst till vänster det är jag hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0