kvällizzzz...

...passar på att nalla lite tilll ur "nabbens karamellan godis påse" som sambo darlingen hade med sig idag hem hehe
yammieee yammieeee
Inte sååå lätt att sluta äta godis då när han kommer hem med favoritpåsen..med brända mandlar...chokladöverdragna brända mandlar....marsipan godiset i tre färger...och sånna platta med småhackad mandel i...mmmmmm...säger jag bara!!
Några dagar i veckan kommer han även hem med 2 brödpåsar från Lilla Bageriet....inte så lätt att dra ner på brödet heller då för mig :-))
I helgen väntas tömmning av vinden..hmm...finns en del lådor och grejs där uppe....dom sakerna får vara hos snälla syrran med sambo så länge...tack tack TACK......blir baaaara till den 10 dec :-))
gäller att planera helgerna nu, så det blir färdigt allt till första helgen i Dec då vi flyttar alla saker, till huset vi köpt...MEN det får vi tillträde den 10 dec...då därimellan ska vi bo hos min pappa så länge :-)) tack tack TACK!! då behöver han nog inte elda på hela veckan haha!!
nehee dags att bära upp barn och skaka liv i Darling i soffan!! är det inte han som somnar i soffan så är det för det mesta jag!
my MPENZI WANGU!!
LALA SALAMA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0