rainyy

underbart att vakna supertrött en regnig Måndags morgon.......NOT
Tindra åkte precis till skolan
Leon o.Lovisa ligger fortfarande och sover i våra sänger...funderade på att krypa ner i sängen igen...men No...dricker kaffe i tystnad här nere nu, ganska under´bart det med!
*skål*
I helgen gick det första flyttlasset, min kära syrra och sambo är så snälla så vi får låna ett rum nere i källaren så läänge, den var "Operation Vinden" i helgen , ville bli klar med hela vinden, så man inte har den att tänka på mer...men blev inte riktigt sååå...hmmm synd, fortsätter när sambo kommer hem i e.m!
VAD mycket kul man hittar där uppe, saker,brev,cd skivor sen man var liten....och i gymnasiet!
Men har rensat ordentligt, tycker jag...fast sambo tittar snett på mig och undrar vad det är i alla kartonger..hahha
soooo....nu ska jag surfa rundor här på härliga bloggar och drömma mig bort!!!
ha en trevlig Mondayyyyy



obs...kartongerna till vänster är min syrras :-)).....hon hittade åxå massa roligt där i...hahha..bl.a hennes första mobil...tror det var en stor silvrig tjockismobil man hade då för mååånga år sen....nu är dom ju ganska mkt plattare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0