the day..

...so far, har fått mkt gjort.....pussst...nu lägger jag mig stel i nacken av allt ringande, telefonen fastklämd mellan axel och kind ajaja och barn på andra armen!!
Ska nog närma mig sambo....och säga...ehhhh du...Heey..han vet exakt när jag vill bli masserad .får nog byta taktik!! hahha
Har haft och har en fortfarande en lång ring lista och en "göra lista" allt ska lixom klaffa bra med dom vi köper av+hon som köper av mig ....eon...folksam...tele2...banken...bankmöte.... adressändring...telefonflytt... prata med säljaren..prata med köparen ...till återvinningen...till tippen...allt det ringa skicka...jajusst det....samsas med de vanliga dagsrutinerna...jusst det...skola...dagis....amma...mata...laga mat...handla...tvätta som jag passar på att tvätta ..alla kuddar...täcken...kuddfodral...hämtning/mötning av barn..pppoooof iväg till dagis....leka...busa...dansa.....dammsuga...diska...röja....ja listan är lång!!!!
Men gladast är jag för jag hann färga håret ikväll!!! yeyyyy
Man kan ju lugnt säga att man känner sig liiiite som en ny människa!!
Har även lyxat till med en firma som ska flyttstäda....hur lättad är inte jag på en skala!!!!! HAPPY HAPPPYYYY
bara 19 dagar kvar...alltså bara 12 dagar kvar i denna lgh ...helt galet fört har det gått!
DEt är både med sorg och glädje som jag flyttar från min lgh här på hörnet :-( ...skönt att flytta härifrån..för de dåliga minnena blää ..men även mkt roliga minnen :-)))
shooo...gdnatt Världen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0