Monday

Måndag morgon har redan vart igång ett tag....OM man har en duracell kanin till Son...som vill lyssna på "Dansaaa ...pausaaa...dansaaa....pausa...repeat några gånger"++"chop my money" av P Square ft Akon !! GD TUNE!!
men det är väll bara att dansa och sjunga loss med han :-)) Hey å hååååååå!!!
Lovisa sjusovarn sover för fullt där uppe!!
Synd, som vanligt missade vi Ölands Skördefest som var nu i helgen...har jag inte arbetat har jag vart bortrest under den helge, får se NÄSTA år kanske!!

Idag blir det slapparMåndag
shooo so have a nice day!!



fint ompysslad av dottern :-)) ...men nu efter några månaders ammning..så har jag sämsta hårkvaliten ever...TORRT..tovigt...och tappar massa hår..undrar om man ska äta nått tillskott ...vad jag vet är att jag ska köpa inpackning!!! vad som helst för att mjuka upp håret!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0