yeyyyy

Måndag!!
Äntligen Måndag!!
Får vi hoppas att den vecka blir jäääääääätte intressant!!
Tindra är i skolan Leon kollar lite halvt på "bompa"
Lovisa hon sover så skönt uppe i våra sängar, det är hon som sover längst
Sambo är hemma idag, har ont i ryggen.. ..samma här...måste vart för staketmålandet igår, böj upp och ner...böj böj..... Lustigt att man inte har ont i benen..
Nästa gång vi bygger staket, målar vi nog allt en gång innan först. Nu var det bara utsidan, och lite av insidan som var målad, så det var lite kvar! Men det gick ju snabbt...när vi båda målade fort!! Jag tog det sista själv...fick pappa A vara med barnen inne och uppehålla....leon kletade ner sig lite med färg ändå ute!! Nu är det KAFFFEEE som gäller, ska nog klä på oss och gå en sväng med vagnen, friskt och skönt i luften...jag som fortfarande är varm av mig!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0