ZZzzzzz

zzzzzzzleeepy
Nu blir det till att hoppa i säng
tjjooooffffff....
.
..... Malaikaaaaa
nakupenda malaika

Sweet dreams
usiku mwem



så här söt kan man vara när man somnar till "Buffalo Soldier" Bob Marley / repeat mitt på ljusa dagen, efter har skrikit lite när jag satte ner henne efter ett tag i bärselen, som hon gillar att sitta i och titta när jag städar, lagar mat och donar och fixar här hemma.... hon har även en förmåga att somna till det i bilen, när jag +alla barn åker en sväng efter hämtat Leon på dagis, både avkopplande för mig och barnen...på högt med the one and only Bob Marley and lets keep on driving!! Love Life :-))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0