har det hänt!!

...var som vaaanligt på Läkarstationen, min tå blir ej så mkt bättre.... grrr...vill bara att det ska vara klart----färdig läkt, så jag kan ha vanligt heltäckande skor......gå omkring i tofflor, som är ned trampande är mindre kul....blir skitiga hårda, får ju skrubba ihjäl dom i duschen elr ja den ena iaf, den andra har jag ju inplastad när jag duschar... åhhhhhhhhh säger jag bara!
Så nu är den onda tån xtra varm, dom tror det är en mindre, på början av infektion, så det blir Pencillin kur.. tror fan jag är immun mot Heracillin vid detta lag!! Blir fruktansvärt trött och illamående av kurerna, så där som ibörjan av en graviditet!! yeyyyyy.... näheee, snart kommer stora dottern hem...sen blir det handling... sen hämta L på dagis!!
Ciaoooooo....







....p.s...bara pga av att jag tycker synd om mig själv att jag ej kan vara ute och gå i "raska takter" så har jag ...till helgen införskaffat mig/ska köpa en Orbitrek.... jajeeemen!! tack M hämtar den snart!!


Kommentarer
Millan

åhhhhh din stackare =/

Såg klänningen tindra har på sig där på sista bilden, den köpte jag till cassie så hon kan ha den nästa sommar =)

Svar: yesss, har idag börjat med pencillin kuren blääää :-((
Ja den är ju sååå fin klänningen!!
Ahh vad bra, då blir lilla Cassie fin.......
..jag beställde även en till Freja, vad kul då är dom likadana :-))
missmduma.blogg.se

2012-09-15 @ 11:22:23
URL: http://millan69.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0