Höst!

Hösten är på intågande
Är det inte härligt, när man får ta på sig lite mer, framförallt så är det såå skönt att det är svalt ...varm som man är av sig.
Men det är ju inte så att man kan ha fönstret lite på glänt på natten, då blir sambo förskyld! hmmm
Men idag börjar det nog bli varmt, Leon ska vara på dagis även idag själv 2 timmar, men det går jättebra säger fröknarna, han leker på där i trädgården+han frågar inte efter -mamma...men det känns skönt att han trivs!
Första dagen så pussade han en liten flicka där, och kramades... hmm undrar vem han "brås" på där...haha

Nu blir det lite amning innan vi ska iväg, för nu vaknade Lovisa
Tindra är i skolan


shooooo
...fööresten, så är det inte så lätt att hålla igen näääär Darling kommer hem med favvisgodiset, man inte har ätit på lääääänge...Thank God säger jag bara :-)




psss...hann ju äta en del innan jag tog kortet....och observera att det är det Riktiga Nabbe godiset :-))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0