Letsssssssssss....

.....rööööööööja
Har tagit mig gående till och från dagis och lämnat Leon, idag ska han vara där några fler timmar och sova lunch där, håller tummarna att det ska gå bra!!, Det är en jobbig bit med tofflor att gå i..eftersom jag ej fortfarande kan ha täckande skor än blääää...vart förbi handlade lite food !!
så nu sover still Lovisa inde vagn ute, så im gonna put one some gd reggae.....
sooo nu blir det Röjningsdax
...tänk att det kan se ut som ett mindre slagfält innan man kommer iväg med 2 kids haha...well..wellll

So have a gd dayyyyyy
LOVE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0