morning.....

...KAFFEEEEEEE
Tindra är i skolan
Leon bråkar med att öppna både kylen OCH frysen....suck....
-Mamma...kallt...säger han!! Tokunge
Lovisa sover länge i vanlig ordning..haha...ska väcka henne strax....klä på Leon först...Dagissss Dax!!!
Lovisa och jag ska ta lite kaffe hos syrran, på vägen hem...hon har sytt fina kuddfodral, som jag måååååste se!!!
Ha en Underbar dayyyyyyyyy
pösssss



....lilla griffel tavlan förra veckans loppis fynd här i byn :-)) kände mig något arbets skadad förra veckan när jag skrev dagens middagar på dag för dag!! hahah så nu fick det bli ett älskvärt hjärta!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0