stek

tänk att man blir sååå sugen på goda mustiga höstiga grytor
min kära pappa kan göra goooooda grytor att äta...mmm..yammieee
får nog bli en god LammGryta till helgen,
Igår blev det en god "söndags-stek" på en ....Tisdag var det igår japp, men men.....
idag blir det Pytt-i-panna classic and very easyyy done!!!
Undrar om man ska ha Pannkaka+Ärtsoppa imorgon, guuud vad jag blev sugen på det...bara för det är Torsdag hahah ...eftersom man arbetar inom Restaurang, så är man inbiten på att det ska vara Ärtsoppa+Pannkaka på Torsdagar
Punchen får man väll hoppa..buuuu
Festligt elr gammelvarning!?

ojjj snart slutar Tindra
Leon somnade precis, då sover han ett par timmar nu!!
Dax för amning, Lovisa blåser bubblor här brevid mig
gotttaaa goooooo




Vitlöks-späckad






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0