TjejDISCO

i fredags hade dottern + en tjejkompis tjej-kalas-Disco här hemma, alla 10tjejerna i klassen kom, jättekul att alla kunde komma
Dom verkade ha det jättebra!!
Så mamman L och jag anordnade det....korv m bröd..läsk...glass...hemmagjord kolasås...maränger.... bjöds det i köket. I discorummet bjöds det på chips....salta pinnar...godis.
När dom åkte hem fick dom varsin GoodieBag, och vem gillar inte en goodiebag :-)) !?!?
Under tiden blev det lite lekar med godis till vinster
Så hoppas verkligen att alla tjejer borstade tänderna väl den kvällen!! Tror nog dom hade det kul där uppe, hade pyntat fint for the right mood for Discoooooooo......
Med två discokulor, tur att mamma L hade med deras för det var massa olika färger som glänste och snurrade i rummet!!
Dom var så fina och glittriga tjejerna!!
weehooooo!!!
...stundtals så var decibelnivån högre än vad den nånsin har varit i detta hus hahah...men huvudsaken att dom hade det kul!!









Tindras rum hängde jag ballonger och serpentiner i långa banor :-))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0