onyttigt

Tindra och Leon fick lite pommes och milkshake som färdkost på vägen hem!
Jag åt inte en enda!!! wohiiioo
good me! igår var jag ute och sprang och gick sprang och gick, har gjort det några kvällar nu så skönt !! nånstans måste man ju börja!! thats it!!
2 av 3 barn sover...ska upp m Tindra nu..som ska va hemma från skolan imorrn me!! har gett Lovisa mag massage nu ikväll, tror att hon har magknip om kvällar och nätter nu, stackarn! efter det så somnade hon så skönt!!



...jobbigt när man ej kan vända bilderna .blääää
jaja gd nattissszzzz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0