ooooch..

Lovisa somnades visst sittandes efter vällingen i sängen!!
Men nu ligger hon nerbäddad så skönt i sin säng!!
..så då får vi städa och möblera om i vårt sovrum imorgon. ..hmm hann inte riktigt nu ikväll! :-(
Så jag får in min fina gula möbel som jag fått av darlingen :-))
wehooo
Ska måla om därinne snaaaart känner jag...är typ ljustljust grönt...ehhh
Fast vi ska ha vårt sovrum på övervåningen till sommaren elr efter, det rummet vi ska ha däruppe är vitmålad pefaa sålänge...sen på sidorna är det två "kattvindar" den ena ska vi göra om till en walk-in-closet...så det ska vi isolera och målas och greja och snickra, hyllor ska upp/byggas in...stänger...ja tar väll sin tid!!
den andra ska vi slå ner väggen, isoleras och vitmåla all gamla tjocka träbalkar ahhh kommer bli såå fint!!
såååå Tid efterlyses!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0