sugen...

...är vi på att börja måla...renovera lite om...få lite mer iordning...tapetsera...inreda... men kan nog börja så smått själv om dagarna när vi får in Leon på dagmamma som jag valt i första hand!
För med Röjar Ralf hemma (Tindra som numera kallar Leon för det) finns det inte en chans att jag kan måla när han är hemma! finns finns det jmen då är ju hela halva huset nerkladdat...haha...inte undra på att jag haft näsblod från o.till i två veckor...blää..får bli ändring på....

nog med det..... det är både på gott och ont att ens sambo har ganska starka åsikter hur han vill ha det, när vi ska börja fixa!! så det gäller att kompromissa och komma fram till nått båda vill....men det går ju bra ändå!!
...golvet nedan är en gammal
plastmatta med härligt mönster...som ska bytas ut sometimes... till antingen vitt nytt trägolv/klick elr vit plastmatta...mjukt och skönt att gå på, smidigt att städa! elr som jag såg i en inrednings tidning...vitt klinkersgolv av modell större...skitsnyggt var det!! ...med golv värme under..vill ju sambo då såklart!



....nu ska jag plocka bort frullen...och ta hand om mina sjuklingar..somleker
så snällt?! ett litet tag iaf :-))
Have a gd day!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0