uppe!?!?

ahh tiden går sååå fort....klockan är strax efter 22...alla barn är vakna... inte undra på när dom har käkat massa "nooonis" som Leon säger...och det betyder Godis
--Noooniiis mammahhh!!

Har vart så förkyld nu ett par dagar, så då har jag fått strikta oder öhh åder ähh vet ej hur det stavas. . att jag skulle ta det lugnt. .enligt syster och sambo.
men nu är jag på G igen. .. pepp pepp pepp!! Så då blev det crosstrainen...benövningar..plankan. .hantlarna istället ett tag! imorgon blir det stan för jag behöver nya springar skor!!!
Nu är det fight igen hehe!!

nähee nu blir det en halv shake och fixa köket! shoooo...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

loveupendokärlek

jag är moster jag är faster jag är syster jag är kusin jag är dotter jag är barnbarn jag blev mamma till mitt tredje barn med min älskade sambo! jag är 30+ bor i södra sweden. "har för många bollar i luften" Gillar ordspråket "borta bra men hemma bäst" So read and enjoy!!

RSS 2.0